www.superkatowice.pl

Uwaga! Od 13.03.2020 r. ograniczamy bezterminowo obsługę klienta w związku z zagrożeniem epidemiologicznym. Czytaj więcej »

Uwaga! Zmiana terminów zebrań sprawozdawczych wspólnot mieszkaniowych. Czytaj więcej »

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. informuje, że w dniach 23.03.2020r. (poniedziałek) oraz 24.03.2020r. (wtorek)  serwis Internetowa Obsługa Kontrahenta może być niedostępny. Przerwa spowodowana jest koniecznością przeprowadzenia niezbędnych prac serwisowych.

 

Za utrudnienia przepraszamy.

Formularz rejestracji wniosku IOK

Procedura aktywacji konta dostępu do Internetowej Obsługi Kontrahenta Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. 

  1.  Kontrahent Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. wypełnia wniosek w formie formularza dostępnego on-line na stronie www.mpglswietochlowice.pl. Wniosek można również złożyć w formie tradycynej. Wzór takiego wniosku można pobrać tutaj » lub odebrać w Administracji. Wypełnienie wniosku równoznaczne jest z akceptacją Regulaminu Internetowej Obsługi Kontrahenta Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
  2. Po kliknięciu na odnośnik, wcześniej wypełniony wniosek, przesyłany jest drogą elektroniczną do Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. Wniosek tradycyjny należy składać w Administracji.
  3. Jeżeli spełnione są wszystkie wymagania dotyczące aktywacji konta, Kontrahent otrzymuje informację zwrotną na adres e-mail o założeniu i aktywacji konta.
  4. Kontrahent odbiera dokument z pierwotnym hasłem dostępu osobiście w odpowiedniej Administracji Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. Świętochłowice za okazaniem dowodu tożsamości. Odbiór dokumentu potwierdza własnoręcznym podpisem.
  5. Dokument można odebrać w godzinach pracy Spółki tj. poniedziałek w godzinach od 7:00 do 17:00, wtorek-czwartek w godzinach od 7:00 do 15:00 oraz piątek od 7:00 do 13:00.
  6. Po zalogowaniu się do serwisu Kontrahent zobowiązany jest do zmiany hasła pierwotnego, nadanego przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o., na własne. Hasło musi mieć długość 8 – 12 znaków, zawierać małe i duże litery, cyfry oraz znaki specjalne (np. „!”, „#”, „$” itp.).
  7. Dokument z hasłem pierwotnym należy zachować. Będzie on wykorzystany w przypadku zgubienia/zapomnienia hasła użytkownika bądź w przypadku blokady konta Internetowej Obsługi Kontrahenta.

Menu

MPGL na Facebooku

MPGL Świętochłowice