Procedura obsługi zgłoszeń z formularza zgłaszania problemów na stronie internetowej Kontrahenta Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Informujemy, że po otrzymaniu Państwa wiadomości z formularza zgłaszania problemów, zostanie ona zweryfikowana i przekazana do odpowiedniego wydziału lub do odpowiedniej administracji naszej spółki.
- Zgłoszenia problemów z formularza na stronie przyjmowane są w dni robocze, w godzinach pracy spółki. Wiadomości wysłane po godzinach pracy spółki będą odebrane i przekazane do weryfikacji w kolejnym dniu roboczym.
- W celu bezpieczeństwa i weryfikacji zgłaszanych problemów, na podany w formularzu numer telefonu skontaktuje się z Państwem przydzielony do zadania pracownik, który poinformuje Państwa, który z wydziałów, lub która z administracji zajmie się rozwiązaniem zgłaszanego problemu.
Jednocześnie przypominamy, że w przypadku awarii, które mają miejsce po godzinach pracy spółki MPGL, zgłoszenia przyjmuje Pogotowie Awaryjne pod nr tel. (32) 241 74 27, 668 550 725, lub drogą mailową na adres: pogotowie@kozbud.com.pl.